Конкурс за длъжността Главен експерт в Териториално звено ГРАО - Видин, Главна дирекция "Гражданска регистрация и административно обслужване"

Начална дата: 01 март 2024
Крайна дата: 11 март 2024 | 17:30 ч.


Правоотношение: Служебно правоотношение

Кратко описание на длъжността по длъжностна характеристика:

Разработва анализи и изготвя становища във връзка с дейността, развитието и функционирането на Единната система за гражданска регистрация (ЕСГР).

Методическа помощ на общинските администрации по изпълнение на дейностите, свързани с функционирането на ЕСГР на всички нива (общинско, областно, национално) и административното обслужване.

Длъжността се заема по служебно правоотношение, като кандидатите следва да отговарят на условията на чл. 7 от Закона за държавния служител.

При назначаване основната месечна заплата ще бъде определена от органа по назначаване, съгласно Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация и Вътрешните правила за организация на индивидуалните заплати на служителите в МРРБ в границите от 1800 лв. до 2800 лв.

Съгласно същата Наредба в министерството има възможност за получаване на допълнително възнаграждение за постигнати резултати до четири пъти годишно.

 

Изискана минимална степен на завършено образование: Бакалавър

Минимален професионален опит: 2 година/години

Ранг/Специфично наименование: IV младши

Допълнителни умения и квалификации:

Изискван професионален опит: минимум 2 години придобит в следните области на дейност: социална, стопанска, правна и техническа или IV младши ранг.

Предпочитана област, в която е придобито висшето образование: социални, стопански, правни или технически науки.



Минимален размер на основната заплата: 1800 лв.
* Основният размер на заплатата за длъжността се определя в зависимост от професионалния опит на спечелилия конкурса кандидат, съгласно нормативните актове, определящи формирането на възнаграждението.

Брой работни места, за които е обявен конкурс за тази длъжност: 1

Начин за провеждане на конкурса:
  • Интервю
  • Решаване на тест


Място и срок за подаване на документи
Област, община, населено място:
  София (столица), Столична, София
Адрес:
  ул. „Св. Св. Кирил и Методий” 17-19, Център за административно обслужване
Административно звено:
Обща администрация/Дирекция "Административно обслужване и човешки ресурси"
Лице за контакт:
   02/9405542
Краен срок за подаване на документи:
   11 март 2024 | 17:30 ч.

Общодостъпно място, на което ще се публикуват списъци или други съобщения:

Подаването на заявлението и приложенията към него се извършва по един от следните начини:

-  лично от всеки кандидат, на посочения адрес;

-  чрез пълномощник, на посочения адрес. В случая се изисква да бъде попълнено  пълномощното, намиращо се на последната страница на заявлението за участие в конкурса.

При подаване на документите на хартиен носител в Центъра за административно обслужване, на кандидата или на пълномощника се предоставят длъжностна характеристика за конкурсната длъжност и информация за пречките за назначаване на държавна служба, посочени в чл. 7, ал. 2 от Закона за държавния служител.

-  по електронен път, на официалната електронна поща на МРРБ: e-mrrb@mrrb.government.bg, като заявлението и декларацията трябва да бъдат подписани от кандидата с електронен подпис. В този случай длъжностна характеристика и информация относно пречките за назначаване на държавна служба, посочени в чл. 7, ал. 2 от Закона за държавния служител, се изпращат на кандидата по електронен път.                  

С входящ номер и дата се регистрират само заявленията, към които са представени всички посочени в тях документи.

Документите, издадени в чужбина, се предоставят в легализиран превод на български език и след необходимото признаване и легализация от съответните оправомощени органи в Република България.

  • Одобрени кандидати
1. Десислава Маринова
2. Милена Шопова
3. Снежана Маринова
4. Митко Найденов
5. Десислава Паунова
6. Илонка Пенева
7. Калинка Тошева
Допуснатите кандидати трябва да се явят за писмен изпит на 27.03.2024 г. /сряда/ от 10:00 часа в сградата на Министерството на регионалното развитие и благоустройството в град София, ул. „Св. Св. Кирил и Методий“ № 17-19, етаж 1, зала „Пресцентър С“.
Кандидатите трябва да представят лична карта, с която да се легитимират.
Информация относно резултата от писмения изпит кандидатите ще получат лично на 27.03.2024 г. /сряда/ от 11:15 часа в сградата на Министерството на регионалното развитие и благоустройството, в зала „Пресцентър С“.
Непосредствено след това ще се проведе интервю с кандидатите, които са преминали успешно практическия изпит.
ІІ. Система за определяне на резултатите и минималния резултат за допускане на кандидат до интервю:
Конкурсната комисия изготвя три различни варианта на тест с 25 затворени въпроса. След обявяване на началото на провеждане на конкурса един от кандидатите изтегля чрез жребий един от вариантите на тест.
Всеки верен отговор на въпрос от теста носи по 0,2 точки.


Минималният резултат, при който кандидат се счита за успешно издържал решаването на теста, е 4,00 точки, съответстващ на 20 верни отговора.
Максималният резултат от решаването на теста е 5,00 точки.
Продължителността на решаване на теста е 45 минути
Коефициентът, с който се умножава резултатът на кандидат, получен от писмения изпит, е 3.
Минималният резултат, при който кандидат се счита за успешно издържал интервюто, е 4,00.
Коефициентът, с който се умножава резултатът на кандидата от интервюто, е 5.
Ако кандидат получи резултат под 4,00 точки на интервюто, няма да има сформиран окончателен резултат и няма да участва в крайното класиране.
ІII. Основни информационни източници, които могат да се ползват при подготовката за конкурса:
• Закон за гражданската регистрация
• Наредба № РД-02-20-9 от 21 май 2012 г. за функциониране на Единната система за гражданска регистрация
• Наредба № РД-02-20-6 от 24 април 2012 г. за издаване на удостоверения въз основа на регистъра на населението
• Закон за защита на личните данни
• Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета от 27 април 2016 година относно защитата на физическите лица във връзка с обработването на лични данни и относно свободното движение на такива данни и за отмяна на Директива 95/46/EО
• Закон за българското гражданство
• Закон за българските лични документи
• Закон за влизането, пребиваването и напускането на Република България на гражданите на Европейския съюз и членовете на техните семейства
• Закон за чужденците в Република България
• Закон за убежището и бежанците
• Семеен кодекс
• Кодекс на международното частно право
• Административнопроцесуален кодекс
Устройствен правилник на МРРБ

  • Неодобрени кандидати
Вероника Цветкова - на основание чл. 10в, ал. 1 от ЗДСл и чл. 20, ал. 2, т. 1 от НПКПМДСл - представените документи не удостоверяват изпълнението на минималните и специфични изисквания за заемането на длъжността – представените документи не удостоверяват изисквания професионалния опит за длъжността: минимум 2 години професионален опит в следните области на дейност: социална, стопанска, правна и техническа или ІV младши ранг;
  • Документи и образци за кандидатстване (5)
Подаването на документи за участие се извършва лично или чрез пълномощник
    Заявление
    Декларация по чл.17, ал.3, т.1 от НПКПМДСл
    4.Копие от официални документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит и/или придобития ранг, трудова книжка, осигурителна книжка, служебна книжка, официален документ на български език, доказващ извършване на дейност в чужбина;
    Копие от документи за придобита образователно-квалификационна степен /диплома/ и други допълнителни квалификации. Документите, издадени в чужбина, се предоставят в легализиран превод на български език и след необходимото признаване и легализация от съответните оправомощени органи в Република България.
копие от документи за образователно-квалификационна степен
    Окончателно класиране