Конкурс за длъжността Старши експерт в Отдел "Общински проекти и благоустройство", Дирекция "Водоснабдяване и канализация и благоустройствени дейности"

Начална дата: 23 април 2024
Крайна дата: 07 май 2024 | 17:30 ч.


Правоотношение: Служебно правоотношение

Кратко описание на длъжността по длъжностна характеристика:

Място на работа - гр. София.

Кратко описание на длъжността:

- Подпомага работата на началника на отдел „Общински проекти и благоустройство” и директора на дирекция „Водоснабдяване и канализация и благоустройствени дейности“, в рамките на функционалните си задължения.

- Участва в провеждането на инвестиционната политика и управлението на проектите на МРРБ в областта на общинските пътища и благоустройството, финансирани от държавния бюджет и от други финансови източници.

- Оказва помощ при извършване на дейностите по създаване и поддържане на база данни за съществуващото технико-експлоатационно състояние на общинските пътища.

- Оказва експертна помощ и съдействие в процеса на планирането и/или управлението на проекти, управлявани от дирекцията.

Длъжността се заема по служебно правоотношение, като кандидатите следва да отговарят на условията на чл. 7 от Закона за държавния служител.

При назначаване основната месечна заплата ще бъде определена от органа по назначаване, съгласно Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация и Вътрешните правила за организация на индивидуалните заплати на служителите в МРРБ в границите от 1850 лв. до 2900 лв.

Съгласно същата наредба, в министерството има възможност за получаване на допълнително възнаграждение за постигнати резултати до четири пъти годишно.

Изискана минимална степен на завършено образование: Бакалавър

Минимален професионален опит: 2 година/години

Ранг/Специфично наименование: IV младши

Допълнителни умения и квалификации:

Професионален опит: минимум 2 години, придобит в сферата на държавната администрация или в областите на дейност по длъжностна характеристика.

Предпочитана област, в която е придобито висшето образование: „Социални, стопански и правни науки“, от професионално направление „Икономика“ – специалности: „Финанси“, „Финансов мениджмънт“, „Счетоводство и контрол“ или друга сходна специалност и от професионално направление „Администрация и управление“ – специалности: „Стопанско управление“, „Публична администрация“, „Регионално развитие“ или друга сходна специалност.

Допълнителна квалификация/обучение:

- Препоръчително владеене на английски език, като ползването на друг език е предимство.

- Опит в планирането, подготовката и обработката на постъпили преписки и осъществяване на комуникация с държавни и общински администрации посредством специализиран софтуер, като наличието на придобит опит за работа с автоматизирана информационна система - „АКСТЪР-ОФИС” е предимство.

- Опит и умения за водене на служебна кореспонденция с държавни и общински администрации е предимство.



Минимален размер на основната заплата: 1850 лв.
* Основният размер на заплатата за длъжността се определя в зависимост от професионалния опит на спечелилия конкурса кандидат, съгласно нормативните актове, определящи формирането на възнаграждението.

Брой работни места, за които е обявен конкурс за тази длъжност: 1

Начин за провеждане на конкурса:
  • Интервю
  • Решаване на тест


Място и срок за подаване на документи
Област, община, населено място:
  София (столица), Столична, София
Адрес:
  ул. „Св. Св. Кирил и Методий” 17-19, Център за административно обслужване
Административно звено:
Обща администрация/Дирекция "Административно обслужване и човешки ресурси"
Лице за контакт:
   02/9405502
Краен срок за подаване на документи:
   07 май 2024 | 17:30 ч.

Общодостъпно място, на което ще се публикуват списъци или други съобщения:

Подаването на заявлението и приложенията към него се извършва по един от следните начини:

- лично от всеки кандидат, на посочения адрес;

- чрез пълномощник, на посочения адрес. В случая се изисква да бъде попълнено  пълномощното, намиращо се на последната страница на заявлението за участие в конкурса.

При подаване на документите на хартиен носител в Центъра за административно обслужване, на кандидата или на пълномощника се предоставят длъжностна характеристика за конкурсната длъжност и информация за пречките за назначаване на държавна служба, посочени в чл. 7, ал. 2 от Закона за държавния служител.

- по електронен път, на официалната електронна поща на МРРБ: e-mrrb@mrrb.government.bg, като заявлението и декларацията трябва да бъдат подписани от кандидата с електронен подпис. В този случай длъжностна характеристика и информация относно пречките за назначаване на държавна служба, посочени в чл. 7, ал. 2 от Закона за държавния служител, се изпращат на кандидата по електронен път.                  

С входящ номер и дата се регистрират само заявленията, към които са представени всички посочени в тях документи.

Документите, издадени в чужбина, се предоставят в легализиран превод на български език и след необходимото признаване и легализация от съответните оправомощени органи в Република България.      

  • Документи и образци за кандидатстване (4)
Подаването на документи за участие се извършва лично или чрез пълномощник
    Заявление
    Декларация по чл.17, ал.3, т.1 от НПКПМДСл
    4.Копие от официални документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит и/или придобития ранг, трудова книжка, осигурителна книжка, служебна книжка, официален документ на български език, доказващ извършване на дейност в чужбина;
    Копие от документи за придобита образователно-квалификационна степен /диплома/ и други допълнителни квалификации. Документите, издадени в чужбина, се предоставят в легализиран превод на български език и след необходимото признаване и легализация от съответните оправомощени органи в Република България.
копие от документи за образователно-квалификационна степен