Конкурс за длъжността Старши експерт в Отдел "Общински проекти и благоустройство", Дирекция "Водоснабдяване и канализация и благоустройствени дейности"
Начална дата: 23 април 2024Крайна дата: 07 май 2024 | 17:30 ч.
Правоотношение: Служебно правоотношение
Кратко описание на длъжността по длъжностна характеристика:
Място на работа - гр. София.
Кратко описание на длъжността:
- Подпомага работата на началника на отдел „Общински проекти и благоустройство” и директора на дирекция „Водоснабдяване и канализация и благоустройствени дейности“, в рамките на функционалните си задължения.
- Участва в провеждането на инвестиционната политика и управлението на проектите на МРРБ в областта на общинските пътища и благоустройството, финансирани от държавния бюджет и от други финансови източници.
- Оказва помощ при извършване на дейностите по създаване и поддържане на база данни за съществуващото технико-експлоатационно състояние на общинските пътища.
- Оказва експертна помощ и съдействие в процеса на планирането и/или управлението на проекти, управлявани от дирекцията.
Длъжността се заема по служебно правоотношение, като кандидатите следва да отговарят на условията на чл. 7 от Закона за държавния служител.
При назначаване основната месечна заплата ще бъде определена от органа по назначаване, съгласно Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация и Вътрешните правила за организация на индивидуалните заплати на служителите в МРРБ в границите от 1850 лв. до 2900 лв.
Съгласно същата наредба, в министерството има възможност за получаване на допълнително възнаграждение за постигнати резултати до четири пъти годишно.
Изискана минимална степен на завършено образование: БакалавърМинимален професионален опит: 2 година/години
Ранг/Специфично наименование: IV младши
Допълнителни умения и квалификации:
Професионален опит: минимум 2 години, придобит в сферата на държавната администрация или в областите на дейност по длъжностна характеристика.
Предпочитана област, в която е придобито висшето образование: „Социални, стопански и правни науки“, от професионално направление „Икономика“ – специалности: „Финанси“, „Финансов мениджмънт“, „Счетоводство и контрол“ или друга сходна специалност и от професионално направление „Администрация и управление“ – специалности: „Стопанско управление“, „Публична администрация“, „Регионално развитие“ или друга сходна специалност.
Допълнителна квалификация/обучение:
- Препоръчително владеене на английски език, като ползването на друг език е предимство.
- Опит в планирането, подготовката и обработката на постъпили преписки и осъществяване на комуникация с държавни и общински администрации посредством специализиран софтуер, като наличието на придобит опит за работа с автоматизирана информационна система - „АКСТЪР-ОФИС” е предимство.
- Опит и умения за водене на служебна кореспонденция с държавни и общински администрации е предимство.
Минимален размер на основната заплата: 1850 лв.
* Основният размер на заплатата за длъжността се определя в зависимост от професионалния опит на спечелилия конкурса кандидат, съгласно нормативните актове, определящи формирането на възнаграждението.
Брой работни места, за които е обявен конкурс за тази длъжност: 1
Начин за провеждане на конкурса:
- Интервю
- Решаване на тест
Място и срок за подаване на документи
София (столица), Столична, София
Адрес:
ул. „Св. Св. Кирил и Методий” 17-19, Център за административно обслужване
Административно звено:
Обща администрация/Дирекция "Административно обслужване и човешки ресурси"
Лице за контакт:
02/9405502
Краен срок за подаване на документи:
07 май 2024 | 17:30 ч.
Общодостъпно място, на което ще се публикуват списъци или други съобщения:
Подаването на заявлението и приложенията към него се извършва по един от следните начини:
- лично от всеки кандидат, на посочения адрес;
- чрез пълномощник, на посочения адрес. В случая се изисква да бъде попълнено пълномощното, намиращо се на последната страница на заявлението за участие в конкурса.
При подаване на документите на хартиен носител в Центъра за административно обслужване, на кандидата или на пълномощника се предоставят длъжностна характеристика за конкурсната длъжност и информация за пречките за назначаване на държавна служба, посочени в чл. 7, ал. 2 от Закона за държавния служител.
- по електронен път, на официалната електронна поща на МРРБ: e-mrrb@mrrb.government.bg, като заявлението и декларацията трябва да бъдат подписани от кандидата с електронен подпис. В този случай длъжностна характеристика и информация относно пречките за назначаване на държавна служба, посочени в чл. 7, ал. 2 от Закона за държавния служител, се изпращат на кандидата по електронен път.
С входящ номер и дата се регистрират само заявленията, към които са представени всички посочени в тях документи.
Документите, издадени в чужбина, се предоставят в легализиран превод на български език и след необходимото признаване и легализация от съответните оправомощени органи в Република България.
-
Документи и образци за кандидатстване (4)
Подаването на документи за участие се извършва лично или чрез пълномощник | |||||||||
Заявление | |||||||||
Декларация по чл.17, ал.3, т.1 от НПКПМДСл | |||||||||
4.Копие от официални документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит и/или придобития ранг, трудова книжка, осигурителна книжка, служебна книжка, официален документ на български език, доказващ извършване на дейност в чужбина; |
|||||||||
Копие от документи за придобита образователно-квалификационна степен /диплома/ и други допълнителни квалификации. Документите, издадени в чужбина, се предоставят в легализиран превод на български език и след необходимото признаване и легализация от съответните оправомощени органи в Република България. копие от документи за образователно-квалификационна степен |