Подбор за длъжността главен сътрудник по управление на европейски проекти и програми с профил „Обществени поръчки и нередности“ в Звеното за изпълнение на Националния план за възстановяване и устойчивост

Начална дата: 23 април 2024
Крайна дата: 07 май 2024 | 17:30 ч.

Министерство на регионалното развитие и благоустройството, на основание чл. 12 от Постановление № 157 на Министерския съвет от 07.07.2022 г. за определяне на органите и структурите, отговорни за изпълнение на Плана за възстановяване и устойчивост на Република България, и на техните основни функции

О Б Я В Я В А  П О Д Б О Р

за длъжността главен сътрудник по управление на европейски проекти и програми с профил „Обществени поръчки и нередности“ в Звеното за изпълнение на Националния план за възстановяване и устойчивост - 3 бройки

1. Минимални изисквания съгласно Класификатора на длъжностите в администрацията и специфични изисквания, предвидени в нормативните актове за заемане на длъжността:
1.1. Образователно-квалификационна степен: магистър.
1.2. Професионален опит: 4 години в областта на обществените поръчки, правото или управлението на проекти и програми, финансирани с публични средства или средства от Европейския съюз .
2. Допълнителни умения и квалификация, носещи предимство на кандидатите:
2.1. Предпочитана професионална област на висшето образование: „Социални, стопански и правни науки“, професионално направление право.
3. Начин на провеждане на подбора:
3.1. решаване на тест;
3.2. интервю.
4. Необходими документи за участие в подбора:
4.1. Заявление за участие в подбора (Приложение № 3);
4.2. Декларация от лицето за неговото гражданство, както и за обстоятелствата, че е пълнолетно, не е поставено под запрещение, не е осъждано за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода и не е лишено по съответен ред от правото да заема определена длъжност (Приложение № 4);
4.3. Копие от документи за придобита образователно-квалификационна степен (диплома), допълнителна квалификация и правоспособност, които се изискват за длъжността;
Копие от диплома може да не се представя в следните случаи:
- ако дипломата на кандидата за придобито в Република България образование е издадена след 01.01.2012 г. и е вписана в Регистъра на завършилите студенти и докторанти - в заявлението се посочват номер, дата и издател на дипломата;
- ако документът за признаване на придобитото в чужбина образование е вписан в регистрите за академично признаване на Националния център за информация и документация - в заявлението се посочват номер, дата и издател на документа за признаване;
4.4. Копие от официални документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит: трудова книжка, осигурителна книжка, служебна книжка, официален документ на български език, доказващ извършване на дейност в чужбина;
Професионален опит за извършване на дейност в чужбина се доказва с официални документи издадени от компетентен орган или от компетентно длъжностно лице, в съответствие с националното право на съответната държава.
Документите, издадени в чужбина, се предоставят в легализиран превод на български език и след необходимото признаване и легализация от съответните оправомощени органи в Република България.
5. Място и начин за подаване на документи:
Министерство на регионалното развитие и благоустройството - адрес: в гр. София, ул. „Св. Св. Кирил и Методий“ № 17-19, Център за административно обслужване всеки работен ден от 9:00 ч. до 17:30 ч.
Подаването на заявлението и приложенията към него се извършва по един от следните начини:
- лично от всеки кандидат, на посочения адрес;
- чрез пълномощник, на посочения адрес. В случая се изисква да бъде попълнено пълномощното, намиращо се на последната страница на заявлението за участие в подбора.
- по електронен път, на официалната електронна поща на МРРБ:
e-mrrb@mrrb.government.bg, като заявлението и декларацията трябва да бъдат подписани от кандидата с електронен подпис.
- чрез лицензиран пощенски оператор - ( валидна е датата на получаване)
С входящ номер и дата се регистрират само заявленията, към които са представени всички посочени в тях документи.
6. Краен срок за подаване на документи - четиринадесет дни от датата на публикуване на обявлението за подбора в специализиран сайт или портал за търсене на работа и на интернет страницата на министерството.
7. Кратко описание на длъжността:
Подпомага дейността на Звеното за изпълнение на Националния план за възстановяване и устойчивост на Република България в Министерство на регионалното развитие и благоустройството, свързана с принципите и механизмите за оценката и управлението на рисковете, администрирането на нередности, което включва установяване, докладване, корективни действия, последващото им проследяване и приключване на нередности в процеса на изпълнение на инвестициите по линия на Националния план за възстановяване и устойчивост на Република България (НПВУ), за които МРРБ е определена за Структура за наблюдение и докладване (СНД) в съответствие с изискванията на европейското законодателство за изпълнение на Механизма за възстановяване и устойчивост (МВУ).
8. Размер на основната месечна заплата за длъжността - в границите от 2400 лв.
до 3500 лв., като при назначаване основният размер на заплатата ще бъде определен в зависимост от професионалния опит на спечелилия подбора кандидат, съгласно нормативните актове, определящи формирането на възнаграждението.
9. Срок на договора - Длъжността се заема по срочно трудово правоотношение, със срок до 30.06.2026 г.
10. Общодостъпно място, на което ще се обявяват списъците или други съобщения във връзка с подбора - официалната интернет страница на МРРБ, рубрика „Кариери“.

 

  • Документи и образци за кандидатстване (2)
Подаването на документи за участие се извършва лично или чрез пълномощник
    Заявление за участие
    Декларация от лицето за неговото гражданство, както и за обстоятелствата, че е пълнолетно, не е поставено под запрещение (Приложение III-2)